夜深雨浓

Tears Don't Fall (Part 2) - Bullet for My Valentine

MKK電台:

这首也是我比较久以前很喜欢的一首歌

BFMV喜欢金属核的应该都听过。

这首歌算是他们最有名的一首吧,很多专辑都有

不过Part 2不知道大家有木有听过~

歌词放下面,老样子顺便帮翻了。


Let's go again!

再次走吧!        
        

Ten thousand times

一万次

I've tried, I've tried to call you

我试了,试着呼喊你,

I know you wanna talk

我知道你想说话

I need to show you how I hurt

我必须让你知道我怎么受伤的

        
        

So answer me,

所以回答我

Talk to me,

说话啊,

So answer me,

所以回答我

Where's your sympathy?

你的同情心在哪?

        

You pour your salt into my wounds

你将盐倒进我伤口里

And make me feel like I'm to blame

再让我觉得我才是做错了的那个

You pour your salt into my wounds

你将盐倒进我伤口里

I won't play your game        
我不会陪你玩你的游戏        
        
        

Obsession, rejection

迷恋,拒绝

Your final breath is my possession

你最后的呼吸为我所有

Obsession, rejection

迷恋,拒绝

Your final breath is now my possession

你最后的呼吸现在为我所有

        
        

Ten thousand times

一万次

I've tried, I've tried to hate you

我试了,试着恨你

Forget your pretty little lies

忘了你那漂亮的谎言

It's time for me to make you hurt

现在是我让你受伤的时刻了

        
        

So answer me,

所以回答我

Talk to me,

说话啊

So answer me,

所以回答我

Where's your empathy?

你的同情心在哪?


You pour your salt into my wounds

你将盐巴倒在我的伤口上

And make me feel like I'm to blame

再让我觉得我才是做错了的那个

You pour your salt into my wounds

你将盐巴倒在我的伤口上

I won't play your game

我不会陪你玩你的游戏

        
        

Obsession, rejection

迷恋,拒绝

Your final breath is my possession

你最后的呼吸为我所有

Obsession, rejection

迷恋,拒绝

Your final breath is now my possession

你最后的呼吸现在为我所有

        
        

Keep pouring salt into my wounds

继续将盐倒进我伤口

Keep making me feel like I'm to blame

继续让我觉得我是错了的那个

Keep pouring salt into my wounds,

继续将盐倒进我伤口

Keep making me feel like I'm to blame

继续让我觉得我是错了的那个

Keep pouring salt into my wounds,

继续将盐倒进我伤口

I won't play your game!

我不会陪你玩你的游戏!

        
        

So answer me,

所以回答我,

Talk to me,

说话啊,

So answer me,

所以回答我

Where's your sympathy?

你的同情心在哪?

You pour your salt into my wounds

你将你的盐倒进我的伤口里


So answer me,

所以回答我,

Talk to me,

说话啊,

So answer me,

所以回答我

Where's your sympathy?

你的同情心在哪?


You pour your salt into my wounds

你将盐倒进我伤口
And make me feel like I'm to blame

再让我觉得我才是错了的那个
You pour your salt into my wounds

你将盐倒进我伤口
I won't play your game

我不会陪你玩你的游戏


Obsession, rejection

迷恋,拒绝

Your final breath is my possession

你最后的呼吸为我所有

Obsession, rejection

迷恋,拒绝

Your final breath your final breath…

你最后的呼吸,你最后的呼吸...

(Obsession) I've told you before

(迷恋) 我告诉过你了
(Rejection) Your tears don't fall

(拒绝) 你的眼泪不落
(Obsession) I've been here before

(迷恋) 我曾经在这里
(Rejection) They crash around me

(拒绝) 它们落在我身旁

评论

热度(13)